What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

The Official - Lil Wayne - 'No Ceilings 2’ Discussion (Thanksgiving 2K15 @8PM EST)

1234568

Replies

  • MrCrookedLetterMrCrookedLetter Unless You Play Smart, Follow Your Mind Also Your Heart, The Perfect Balance Posts: 22,376 ✭✭✭✭✭
    All this damn auto tune is ridiculous
    420337_10151312942875197_1250633177_n.jpg

    2012 Reason Thread Creator of The Year (Tied)
    2013 Reason Thread Creator of The Year (Tied)
    2014 Reason Thread Creator of The Year

    Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
    -Albert Einstein
    MeekMonizzLLLLLLe14StoneColdMikeyTsotsi Cape TownAP21
  • lookdudelookdude Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    wayne just need to take a break go be with his kids and get hungry again but that nigga never stops

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
    StoneColdMikeyTsotsi Cape TownMrCrookedLetter
  • Peezy_JenkinsPeezy_Jenkins Sion Posts: 33,205 ✭✭✭✭✭
    Curren$y bodied Wayne on Poppin

    i feel like king los bodied him on they collab too.
    Scotty ATL feat. Bankroll Fresh-Thinkin Bout A Check



    Nebu Kiniza-Gassed Up



    Keef has quotables in the original that your remix isn't fuckin' wit.

    Them hoes they do it for Sosa
    Tadoe off the Molly water
    So nigga be cool like water
    Fore you get hit with this lava

    Bitch I'm the trending topic
    Don't care no price I'll cop it b
    And yo bitch steady jockin' me

    ....
    R.D. wrote: »
    You just don't know much about basketball

    8357pi1pdpbh.png
    R.D. wrote: »
    And Wall isn't better than Rondo

    Even this moody, play when he want Rondo

    Give s2j his swag back n let him Mack disabled children in peace, lame ass nigga
    StoneColdMikeyTsotsi Cape TownMrCrookedLetter
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    edited November 2015
    Heard he dissed pusha t on here?

    Yea i heard its a lot of autotune too
  • MR.CJMR.CJ Posts: 64,689 ✭✭✭✭✭
    Doo doo grits
    Tsotsi Cape Town
  • clippyclipp n*ggaclippyclipp n*gga Posts: 787 ✭✭✭✭✭
    whats hilarious to me is wayne been spitting trash like this for years. time finally caught up with him and listeners are finally realizing that this nigga is trash. i checked the tape out due to hype. shit is trash.
    Tsotsi Cape Town_God_MeekMonizzLLLLLLe14genocidecutterstackmaster 313Breezy_Kilroy
  • Tsotsi Cape TownTsotsi Cape Town Cape Town Posts: 1,724 ✭✭✭✭✭
    whats hilarious to me is wayne been spitting trash like this for years. time finally caught up with him and listeners are finally realizing that this nigga is trash. i checked the tape out due to hype. shit is trash.

    Nigga fell off after C3...with a hot verse here and there
  • _God__God_ Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    whats hilarious to me is wayne been spitting trash like this for years. time finally caught up with him and listeners are finally realizing that this nigga is trash. i checked the tape out due to hype. shit is trash.

    Thank u my nigga, Wayne been trash since wobbly wobbly drop it like its hot, n niggas actin like Wayne contributed anything to hip hop
  • FishNChipsFishNChips Posts: 1,944 ✭✭✭✭✭
    Bcotton5 wrote: »
    Heard he dissed pusha t on here?

    Yea i heard its a lot of autotune too

    wait, you haven't played it yet mate?
    nillerthekid
  • JR VELLJR VELL Posts: 15
    This shit really ain't that bad but then again after the last two I wasn't expecting much..gotta couple tracks here and there I can fck wit
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    Listening now
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    lmao @ I re-started from the bottom aint that a bitch

    I had a sit down wit Bizzy Bone!

    The quality do sound sound off especially these fake/recreated instrumentals
  • MeekMonizzLLLLLLe14MeekMonizzLLLLLLe14 Posts: 15,337 ✭✭✭✭✭
    Listening now to Dedication 2 and after all these years it's still fire. No ceilings 2 still sucks tho.
    559833_448570031895809_125247706_n.jpg
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    cs I dont think its as bad as people are making it out to be but I dont think its that good either lol

    I like Fresh,Destroyed,Finessin and a couple others
    JR VELL wrote: »
    This shit really ain't that bad but then again after the last two I wasn't expecting much..gotta couple tracks here and there I can fck wit

  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    Curren$y bodied Wayne on Poppin

    i feel like king los bodied him on they collab too.

    he did but that song is wack so it dont count lol
    lookdudePeezy_Jenkins
  • clippyclipp n*ggaclippyclipp n*gga Posts: 787 ✭✭✭✭✭
    The whole tape is wack b lmao get wayne nuts off ya chin
    TheBossmanTsotsi Cape Town
  • nickel-us Pnickel-us P Posts: 2,491 ✭✭✭✭✭
    Da Drought 3 was Wayne's last best
    silverfoxx
  • MeekMonizzLLLLLLe14MeekMonizzLLLLLLe14 Posts: 15,337 ✭✭✭✭✭
    Da Drought 3 was Wayne's last best

    the original no ceilings was his last great mixtape imo obviously drought 3 was better and arguably his best.
    559833_448570031895809_125247706_n.jpg
    eternal soldier
  • StoneColdMikeyStoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNPosts: 33,542 Regulator
    He trying to hard to rap like future and young thug smh. Lazy shit man . Cuz you can tell he can rap with the songs euro and his features for this year and sorry for the wait 2
    #Mikeyismod2017
    soul rattlerMrCrookedLetter
  • robblr86robblr86 Posts: 405 ✭✭✭✭
    I was expecting some devastatingly awful mixtape...shit wasn't that bad smh.

    Wayne is what he his...he def got some good punchlines in it.

    That "My Name Is" song pretty dope and stands out.

    Shit...I thought I was about to listen to something tht was going to make my ears bleed or something
    Bcotton5
  • Bcotton5Bcotton5 Posts: 51,851 ✭✭✭✭✭
    People always say Wayne falling off then he always bounce back like the GOAT he is
    StoneColdMikey
  • _God__God_ Posts: 6,396 ✭✭✭✭✭
    _God_ wrote: »
    whats hilarious to me is wayne been spitting trash like this for years. time finally caught up with him and listeners are finally realizing that this nigga is trash. i checked the tape out due to hype. shit is trash.

    Thank u my nigga, Wayne been trash since wobbly wobbly drop it like its hot, n niggas actin like Wayne contributed anything to hip hop

    A few days passed n even the sheep realized this is trash
  • lookdudelookdude Posts: 16,646 ✭✭✭✭✭
    Wayne spazzin on some of these tracks yall sleepin

    tumblr_myhaqeQPdV1raisyvo1_500.jpg


    Creepset Cuh !
Sign In or Register to comment.