What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

No Frauds is a fraud record hit wise. Drops even further on the charts.

2

Replies

  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,610 ✭✭✭✭✭
    Beta wrote: »
    Lol y'all on some beauty salon argument shit

    Come bruh it's been known... Anyone disrespecting MC i will throw the cape on
    A GODDESS/ICON & THE GREATEST FEMALE ARTIST EVER: MARIAH CAREY
    tumblr_mkz8t79VkZ1rmjy4go8_400.gif

    KOBE "BEAN" BRYANT
    tumblr_mohdwqEFUv1rz7szho1_500.gif

    AMARI COOPER
    coopered.0.gif

    Dress Like You Listen To Sinatra And Act Like You Listen To Pac
    rsz_12frank_zps16b2228d.jpg
    http://www.reverbnation.com/mcmenace
    Emcee Menace-The Stranger (Prod.By A.Joy) [Billy Joel Sample]
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    _Menace_ wrote: »
    bruh the fact you want bring numbers up Mariah vs nicki makes you look foolish.

    Mariah blowing nicki out the water. She has 3 diamond albums. 1 of those albums out sold Nicki's whole discography.

    @ me when that plastic bitch has numbers than can compare to a real musician. Don't know why im wasting time going back and fourth. Only a brain dead person would think Nicki is the better and most successful artist.

    Mariah has had recent singles that got into the top 100. She doesnt need to jump on anyone's song or have someone get on her song to make sure she gets a billboard entry.


    LOL do not @ me this is not even 000000.1 % of being comparable.
    Of course it's not comparable. You talking about shit that happened 3 decades ago compared to a time when people barely buy albums anymore. Meanwhile Porkbelly Carey been flopping left and right for the past 10 years. So why did you bring NFL shoulders up into this thread again?
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    You need some fresh air
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,610 ✭✭✭✭✭
    This Mariah Carey vs nicki Minaj debate is absolutely stupid

    BEEN SAYING THAT. Cham always tries to compare a real established artist to a whack ass female rapper

    keep the Remy and Nicki comparisons.
    A GODDESS/ICON & THE GREATEST FEMALE ARTIST EVER: MARIAH CAREY
    tumblr_mkz8t79VkZ1rmjy4go8_400.gif

    KOBE "BEAN" BRYANT
    tumblr_mohdwqEFUv1rz7szho1_500.gif

    AMARI COOPER
    coopered.0.gif

    Dress Like You Listen To Sinatra And Act Like You Listen To Pac
    rsz_12frank_zps16b2228d.jpg
    http://www.reverbnation.com/mcmenace
    Emcee Menace-The Stranger (Prod.By A.Joy) [Billy Joel Sample]
    Matike85PanchoYoSanchogenocidecutter
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0 Regulator
    The user and all related content has been deleted.
    if i were an FBI Agent tasked with monitoring a forum, I'd post random pictures and watch the reactions of the people.
    j3xxbrubogcz1kewbepy.gif

    Você é um otário. Zé buceta. Vai tomar no meio do seu cu. Filho da puta. Arrombado
    King Of The Onomatopoeia
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,610 ✭✭✭✭✭
    Chante Moore >>>> Mariah

    Looks and talent

    STOP

    Mariah writes and produces her own music.
    5 octave range and shes aging beautifully
    A GODDESS/ICON & THE GREATEST FEMALE ARTIST EVER: MARIAH CAREY
    tumblr_mkz8t79VkZ1rmjy4go8_400.gif

    KOBE "BEAN" BRYANT
    tumblr_mohdwqEFUv1rz7szho1_500.gif

    AMARI COOPER
    coopered.0.gif

    Dress Like You Listen To Sinatra And Act Like You Listen To Pac
    rsz_12frank_zps16b2228d.jpg
    http://www.reverbnation.com/mcmenace
    Emcee Menace-The Stranger (Prod.By A.Joy) [Billy Joel Sample]
  • infamous114infamous114 Down in Miami where it's warm in the winter. Posts: 52,202 Regulator
    _Menace_ wrote: »
    KillaCham wrote: »
    _Menace_ wrote: »
    bruh the fact you want bring numbers up Mariah vs nicki makes you look foolish.

    Mariah blowing nicki out the water. She has 3 diamond albums. 1 of those albums out sold Nicki's whole discography.

    @ me when that plastic bitch has numbers than can compare to a real musician. Don't know why im wasting time going back and fourth. Only a brain dead person would think Nicki is the better and most successful artist.

    Mariah has had recent singles that got into the top 100. She doesnt need to jump on anyone's song or have someone get on her song to make sure she gets a billboard entry.


    LOL do not @ me this is not even 000000.1 % of being comparable.
    Of course it's not comparable. You talking about shit that happened 3 decades ago compared to a time when people barely buy albums anymore. Meanwhile Porkbelly Carey been flopping left and right for the past 10 years. So why did you bring NFL shoulders up into this thread again?

    you must love plastic then...

    Mariah is built normal... tf you see her looking big?

    these are last month

    mariah-carey-nickelodeon-s-kids-choice-awards-in-los-angeles-03-11-2017-2.jpg
    mariah-carey-at-nickelodeon-2017-kids-choice-awards-in-los-angeles-03-11-2017_1.jpg
    mariah-carey-at-nickelodeon-2017-kids-choice-awards-in-los-angeles-march-11-2017_112115236.jpg
    24c9c528-705c-4bc5-bfc1-9da359b68f8e-wenn31169222.jpg


    While nicki's body is melting

    nicki-minaj-fake-butt.png
    786bb734f81c9a278c18d44d0eeb53ab--plastic-surgery-gone-wrong-what-you-see.jpg

    The left pic of the last pic is an obvious photoshop
    tumblr_mr81yvqfbH1rjp688o8_540.jpg
    tumblr_p06lruvfZL1u1kyq6o2_540.gif
    tumblr_p06q1lNuNh1tctq75o2_540.gif
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    Dunno where to start with that post between you thinking Nicki has had more surgery than Mariah or you spelling "ludicrous" like the ATL rapper.
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
    infamous114Cutler 26 INT's LOL!
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    KillaCham wrote: »
    _Menace_ wrote: »
    Chante Moore >>>> Mariah

    Looks and talent

    STOP

    Mariah writes and produces her own music.
    5 octave range and shes aging beautifully
    image.jpg
    GwsaGloeER0CGgcJDAEWWRMfBgAbSEJESwkCAg==.jpg
    You can't argue about sales you can't argue about talent so you take this argument down to some petty lip stick alley shit on who looks better
    How when Menace is the one who started comparing their looks? Matter fact, you know he randomly brought that bitch up in this thread like he does everything thread right? Or are you just holding his purse for him.
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
    infamous114
  • numbaz...80's babynumbaz...80's baby Posts: 5,104 ✭✭✭✭✭
    edited April 2017
    I shit on Drake every chance I get. He's a pussy but Back to Back was a good record. Nicky is trash bro and No Frauds is a joke. I blame Wayne faggot ass. I'm glad Baby faggot ass put his wack ass shit on hold. They all need to jump off a cliff.

    Did I mention Drake is a pussy?
    13669056_495515447310776_1649422438188903135_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=03172f7dbc0a1be38acfd07b5788dd81&oe=582E3D6161jot2uiausr.jpg
    LcnsdbyROYALTYgenocidecutterilledoutYoung Stef
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    edited April 2017
    Nobody said the song was hot. The premise of this thread is stupid af though when diss records never do very well commercially.

    Then we got people in here bringing up Mariah Carey's networth and busting out the time machine talking about songs she dropped while we were in pre-school lol wtf does that have to do with anything? Especially in a thread about a song flopping when that bitch dropped 14 flop songs in a row herself. We talking about the here and now.
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
  • _Menace__Menace_ 4 MOD West.Side.CaliforniaPosts: 26,610 ✭✭✭✭✭
    we're done here (4 years old but still relevant for this argument to prove these comparisons arent close)

    qijh7n27ydu2.jpg

    A GODDESS/ICON & THE GREATEST FEMALE ARTIST EVER: MARIAH CAREY
    tumblr_mkz8t79VkZ1rmjy4go8_400.gif

    KOBE "BEAN" BRYANT
    tumblr_mohdwqEFUv1rz7szho1_500.gif

    AMARI COOPER
    coopered.0.gif

    Dress Like You Listen To Sinatra And Act Like You Listen To Pac
    rsz_12frank_zps16b2228d.jpg
    http://www.reverbnation.com/mcmenace
    Emcee Menace-The Stranger (Prod.By A.Joy) [Billy Joel Sample]
    genocidecuttertrendsetta1030just.might.b.okFigoMatike85
  • KillaChamKillaCham M0D SQUAD™ Posts: 11,413 Regulator
    edited April 2017
    Yeah we know she sold 99 trillion records back when World War II was still going on. Give it up.

    But trying to clown an artist for 1 underperforming single, and then bringing up another artist who's last 13 outta 14 singles were all flops makes you look stupid. But you wanna talk about back when niggas was singing with The O'Jays and shit in a thread about a 2017 single bahgawd.
    zvvgw2.jpgzvvgw2.jpgzvvgw2.jpg
  • gemini86gemini86 Posts: 5,180 ✭✭✭✭✭
    Mariah's Christmas songs shits on everything Nicki has ever done

    genocidecutterYoung Stef
  • x the unknownx the unknown Posts: 2,255 ✭✭✭✭✭
    gemini86 wrote: »
    Nicki is straight up wack to me. I like moment 4 life and romans revenge but after that, her catalogue is trash. She's been riding the coat tails of Wayne and Drakes hype.

    She tried to copy lady Gaga's whole style and it didn't work for her. She's wack all around. Fake ass and all

    co-sign
    my top five
    1. nas
    2. styles p
    3. scarface
    4. skillz
    5. lloyd banks
  • MeekMonizzLLLLLLe14MeekMonizzLLLLLLe14 Posts: 15,337 ✭✭✭✭✭
    KillaCham wrote: »
    Nobody said the song was hot. The premise of this thread is stupid af though when diss records never do very well commercially.

    Then we got people in here bringing up Mariah Carey's networth and busting out the time machine talking about songs she dropped while we were in pre-school lol wtf does that have to do with anything? Especially in a thread about a song flopping when that bitch dropped 14 flop songs in a row herself. We talking about the here and now.

    Nikki said she doesn't make diss records she makes hit records. No Frauds proceeded to not be a hit record a week after it dropped. Thus the creation of this thread.
    559833_448570031895809_125247706_n.jpg
  • StoneColdMikeyStoneColdMikey mikeyismod CHITOWN THE BEST TOWNPosts: 33,542 Regulator
    Reason 2017 yall smh

    Lol more like reason forever . Their beef been going on for years
    #Mikeyismod2017
Sign In or Register to comment.