What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Marvel's The Punisher

1246710

Replies

  • black caesarblack caesar Posts: 12,036 ✭✭✭✭✭
    jono wrote: »
    I will be watching this...


    Just need a netflix acct to bootleg

    Just use Kodi.
    awq1l4.png


    xp0aqu.png
    #1hiphopjunki3
  • VIBEVIBE Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    Terrarium >>
    OmegaConflictMorganFreemanKingCain
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowPosts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    Shit is not showing up. How are yall watching the show? It just shows the trailer
    marc123
  • kingofbama205kingofbama205 Posts: 2,341 ✭✭✭✭✭
    1st episode was good..really good
    #1hiphopjunki3L3NUKoltrainsapp08_2001
  • DupacDupac Retired PurgatoryPosts: 68,365 ✭✭✭✭✭
    on the third episode...

    shit slow as fuck... but it's watchable

  • DNB1DNB1 Still nigga... Posts: 19,704 ✭✭✭✭✭
    Yea watched the first three episodes...im in.
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowPosts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    Don't know why it took so long, but watched episode one and it's raw
  • jonojono Right fist = power, left fist = unity Posts: 30,280 ✭✭✭✭✭
    jono wrote: »
    I will be watching this...


    Just need a netflix acct to bootleg

    Just use Kodi.

    I don't know what that is
    @SoulTrain4 *FMOT*

    For blogs on hip-hop & entertainment:
    http://www.shobizcentral.wordpress.com

    For blogs on politics and other things:
    http://www.jonoaries.blogspot.com

    All blog written by me. If you like what I post on here you should dig the blogs too. I also accept suggestions on blog topics, so feel free to suggest things and also if you are a reader tell others, spread the word. I'll try not to be so lazy and actualy get some writing done.
  • CeLLaR-DooRCeLLaR-DooR Posts: 18,880 ✭✭✭✭✭
    Walked in on my brother and his ting watchin' ep two. Shit looks fire. On ep one now
  • black caesarblack caesar Posts: 12,036 ✭✭✭✭✭
    jono wrote: »
    jono wrote: »
    I will be watching this...


    Just need a netflix acct to bootleg

    Just use Kodi.

    I don't know what that is

    Think of it as Netflix, and Hulu on steroids and it's free. There's a thread here about it. You can also stream movies. and Live TV as well. Watch sports, etc.
    awq1l4.png


    xp0aqu.png
  • KnowReasonForPeaceKnowReasonForPeace Legit 80s Baby... Posts: 2,996 ✭✭✭✭✭
    Worth the watch?
    photo.jpg
    OmegaConflictkingofbama205Nechesh358
  • lordstanleylordstanley Posts: 1,448 ✭✭✭✭✭
    I fucks with it..i could without this microchip dude but he's better than bitch ass foggy at least
    JusDre313
  • Rue_FlexingtonRue_Flexington Posts: 1,874 ✭✭✭✭✭
    I'll watch it sometime today. As long as it's not slow like Iron Fist I'll watch.



  • willhustlewillhustle Sion Posts: 6,550 ✭✭✭✭✭
    I watched the first 2 episodes yesterday tried to watch ep.3 before I went to bed and fell asleep, but I'm a have to watch it again when I get home. I will say The Punisher is starting off much better than Iron Fist did. Anything but Iron Fist.
  • black caesarblack caesar Posts: 12,036 ✭✭✭✭✭
    I fucks with it..i could without this microchip dude but he's better than bitch ass foggy at least

    Naw Bruh. Microchip has always been part of the Punisher lore.

    Watch the 1st episode last night and fell asleep on the middle of the 2nd one, but I'm feeling it so far. Nice and gritty.
    awq1l4.png


    xp0aqu.png
  • kingofbama205kingofbama205 Posts: 2,341 ✭✭✭✭✭
    This is the best Marvel Netflix show so far IMO
    Nechesh358SELASI_ispit_fiyaBreezy_Kilroy
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowPosts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    edited November 2017
    On episode 8
    Billy is as cold as a glacier. I had a feeling he was with agent orange. He was on some MGS shit. Also, who is the crazy white boy with PTSD?
    DupacatribecalledgabiqawshunKoltrain
  • VulcanRavenVulcanRaven I don't knowPosts: 18,859 ✭✭✭✭✭
    edited November 2017
    Episode 9
    Shit. I knew that crazy white boy was gone kill Curtis when I seen how he was acting in the group.

    Edit

    Curtis lived lol
    lordstanleyDupacatribecalledgabiGo figure
Sign In or Register to comment.