What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Just the simplicity of a beautiful connection. [NSFW]

2»

Replies

  • VIBEVIBE Posts: 54,384 ✭✭✭✭✭
    lol at this shit


    okay..so we can see the hair on his crotch..his pube is clear as day..........but the head of the one sucking doesnt have any hair...

    hmm..lets guess which sex is more likely not to have any hair on their head...

    She may be a cancer patient.
  • ChromaStonedChromaStoned Posts: 938 ✭✭✭
    over_kill wrote: »
    This Pico?
    sexrays-7.jpg

    full of shit-seems to be
    i kreep the ic
  • glowyglowy Posts: 3,995 ✭✭✭
    Soooo

    There is a high chance yall niggas is actually looking at xray gay porn?

    *ned flanders*

    "yall niggas is gay!"
  • Meta_ConsciousMeta_Conscious Hypocrite The BashmentPosts: 26,227 ✭✭✭✭✭
  • ATTSATTS Posts: 6,663 ✭✭✭✭✭
    VIBE wrote: »
    lol at this shit


    okay..so we can see the hair on his crotch..his pube is clear as day..........but the head of the one sucking doesnt have any hair...

    hmm..lets guess which sex is more likely not to have any hair on their head...

    She may be a cancer patient.

    no its not........

    Lebron-Dancing.gifyaylebron_medium.gif
    tumblr_m6081lS9EE1qfiwrio1_500.gif
  • UPTOWNUPTOWN Posts: 13,009 Regulator
    hold up man ... i was gonna reply and go thru the no hair on the "females" head arguement, but then i see another spoiler where a penis is the main focus of the pic.

    threadstarter has gone past the point of retribution.

    ___________________________________________________________________________________________________________
    Niggas fear what they don't understand, hate what they can't conquer.....
    I Guess it's just the theory of man
  • God-I_Am_EtherGod-I_Am_Ether Posts: 3,409
    UPTOWN CONNEXX
    9:54PM Posts: 7,868
    hold up man ... i was gonna reply and go thru the no hair on the "females" head arguement, but then i see another spoiler where a penis is the main focus of the pic.

    threadstarter has gone past the point of retribution.

    Again. You niggas need to check your sexuality.

    The female hands was the center of attention in the x-ray.

    Of this was a rorschach test you niggas would be faggots.
  • AmotekunAmotekun Posts: 7,820 ✭✭✭✭✭
    over_kill wrote: »
    UPTOWN CONNEXX
    9:54PM Posts: 7,868
    hold up man ... i was gonna reply and go thru the no hair on the "females" head arguement, but then i see another spoiler where a penis is the main focus of the pic.

    threadstarter has gone past the point of retribution.

    Again. You niggas need to check your sexuality.

    The female hands was the center of attention in the x-ray.

    Of this was a rorschach test you niggas would be faggots.

    Objectively speaking this is some suspect shit. Aint no other way to tell you.
    SMH.
    tumblr_mob49dKdjE1r0bbnbo1_500.gif
    tumblr_mljib4JBUr1s5xurzo1_500.gif


  • Disciplined InSightDisciplined InSight The Clairvoyant One.... Posts: 13,478 ✭✭✭✭✭
    ether-i-am makes the most corniest threads.
    To be a real hood you need more than just a gun. You need ideas.

    tumblr_m9zas2KcdZ1rnneano1_1280.gif
  • UPTOWNUPTOWN Posts: 13,009 Regulator

    over_kill wrote: »
    UPTOWN CONNEXX
    9:54PM Posts: 7,868
    hold up man ... i was gonna reply and go thru the no hair on the "females" head arguement, but then i see another spoiler where a penis is the main focus of the pic.

    threadstarter has gone past the point of retribution.

    Again. You niggas need to check your sexuality.

    The female hands was the center of attention in the x-ray.

    Of this was a rorschach test you niggas would be faggots.
    well because of this post, i objectively went to the link you posted. this action was taken to speak to the possibility that im on " no homo" overload which i see alot of posters do. so there you have it, i delved into your side of the arguement and was willing to admit if i was wrong.

    HOWEVER, SOME "SEX RAY" PICS SHOW STRANDS OF LONG STRAIGHT HAIR WHICH COULD ARGUEABLY BE FEMALE. THE PICS YOU POSTED WERE NOT THE PICS WITH THE LONG FEMALE HAIR. THE PICS YOU POSTED WERE OF A PENIS AND MAN SUCKING ANOTHER MAN. YOU EVEN HINTED AT THE FACT THAT WE WOULDNT KNOW BUT WE FOUND A LOOPHOLE IN WHAT YOU WERE TRYING TO DO.

    you dont need to check YOUR sexuality, you sir .........

    71098_343860926978_2114543_n.jpg
    ___________________________________________________________________________________________________________
    Niggas fear what they don't understand, hate what they can't conquer.....
    I Guess it's just the theory of man
    Amotekun
  • JDSTAYWITITJDSTAYWITIT .........Tell your mother she has a cute mouth #GIANTS #2014/2012/2010 #FUCK.KCPosts: 12,910 ✭✭✭✭✭
    cuntlove?
    CHAMPION.

    2dvmqeh.jpg
    B1Khl_OCIAAFOUD.jpg



    West$ide.
  • A1000MILESA1000MILES Posts: 13,293 ✭✭✭✭✭
    Y'all know...Dudes can have long hair too, right?...
    Peep my latest project...Practice Makes Profit 2...Free Stream/Download...

    http://johnwade.bandcamp.com/
  • UPTOWNUPTOWN Posts: 13,009 Regulator
    A1000MILES wrote: »
    Y'all know...Dudes can have long hair too, right?...
    which is why i said "argueably"

    good point out tho

    lol
    ___________________________________________________________________________________________________________
    Niggas fear what they don't understand, hate what they can't conquer.....
    I Guess it's just the theory of man
  • A1000MILESA1000MILES Posts: 13,293 ✭✭✭✭✭
    Nigga, you post as a "fruit stand"...Cease and desist wit that fuckery.
    Peep my latest project...Practice Makes Profit 2...Free Stream/Download...

    http://johnwade.bandcamp.com/
  • Lord EtherLord Ether Posts: 736 ✭✭✭✭
    Over_kill might be a batty boy. He sure does give them a lot of attention.

  • Recaptimus_Prime360Recaptimus_Prime360 Earned my Masters and Ph.d in Phat Booty-ology Posts: 64,802 ✭✭✭✭✭
    This whole thread is ghey.

    *walks out*
    AGSN: OUR MOVEMENT STILL CONTINUES.
  • God-I_Am_EtherGod-I_Am_Ether Posts: 3,409
    Again more about the artist
    He is an artist who covered men and women with small amounts of barium and took X-ray photographs of them engaging in sexual acts, which he then displayed in stained glass windows.



    http://dvrcty.com/WIM-DELVOYE-exhibition
  • cobblandcobbland "Shorty": Belly (1998) Chicago...Posts: 3,768 ✭✭✭✭✭
    over_kill wrote:
    nWkNT.png

    SMH.


    ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2»
Sign In or Register to comment.