What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Sandy Hook Police Report Contains No Evidence That Mass Shooting Took Place

12346»

Replies

  • xxCivicxxxxCivicxx stew Posts: 6,927 ✭✭✭✭✭
    bambu wrote: »
    xxCivicxx wrote: »
    bambu wrote: »
    That video that was posted is garbage.....

    If the hoax was to implement gun control like your video suggests........

    Then it failed......

    I'm wondering why you're disparaging a video that you didn't even watch?

    You were already talking shit 10 minutes after I posted the vid, I don't know why you think your opinion is so important you had to post it twice but you can go ahead a fall back a bit thanks

    I have been watching it for about ten minutes....

    I am about to stop tho'.......

    Again....

    It is right wing bullshit..........

    If it was a hoax then it failed.........

    Yeah you should stop, I think it's gonna go way over your head
    https://soundcloud.com/xcivicx

    Xbox Live: xCivicx
    PSN: Civicxx


    Russell-Wilson.jpg
    "Jay Electricity, PBS Mysteries
    In a lofty place tanglin' with Satan over history
    You can’t say shit to me, الحمد لله‎(Praise be to God)
    It’s strictly by faith that we made it this far..."

    RIP Chinx Drugz
  • StiffStiff Legion of Trill BG Posts: 7,723 ✭✭✭✭✭
    xxCivicxx wrote: »
    Stiff wrote: »
    The motive ain't really there to fake these shootings..they not gaining anything politically and no laws have been passed as a result...

    And then somebody in here said "oh they pass all kinds of secret laws behind closed doors ain't no telling what they passed"

    Well if they're just going to pass the law in secret anyway what's the point of faking a whole mass shooting?

    Did you watch the video? I already know the answer but I'm just curious

    I did not. And I don't put it passed the government to do all kinds of shady shit to advance their interests but I just don't get what they have to gain from this...and that's a long ass video to search for a point to this theory..could u sum it up?
    bambu
  • xxCivicxxxxCivicxx stew Posts: 6,927 ✭✭✭✭✭
    Stiff wrote: »
    xxCivicxx wrote: »
    Stiff wrote: »
    The motive ain't really there to fake these shootings..they not gaining anything politically and no laws have been passed as a result...

    And then somebody in here said "oh they pass all kinds of secret laws behind closed doors ain't no telling what they passed"

    Well if they're just going to pass the law in secret anyway what's the point of faking a whole mass shooting?

    Did you watch the video? I already know the answer but I'm just curious

    I did not. And I don't put it passed the government to do all kinds of shady shit to advance their interests but I just don't get what they have to gain from this...and that's a long ass video to search for a point to this theory..could u sum it up?

    No I cannot. It's big business just as I said before

    I'm not gonna hand hold a grown man in denial. There's a table of contents in it, watch the parts you want to watch and then show me how I'm wrong about anything I have posted in this thread
    https://soundcloud.com/xcivicx

    Xbox Live: xCivicx
    PSN: Civicxx


    Russell-Wilson.jpg
    "Jay Electricity, PBS Mysteries
    In a lofty place tanglin' with Satan over history
    You can’t say shit to me, الحمد لله‎(Praise be to God)
    It’s strictly by faith that we made it this far..."

    RIP Chinx Drugz
  • bambubambu *Earth & Water* Posts: 3,529 ✭✭✭✭✭
    xxCivicxx wrote: »
    bambu wrote: »
    xxCivicxx wrote: »
    bambu wrote: »
    That video that was posted is garbage.....

    If the hoax was to implement gun control like your video suggests........

    Then it failed......

    I'm wondering why you're disparaging a video that you didn't even watch?

    You were already talking shit 10 minutes after I posted the vid, I don't know why you think your opinion is so important you had to post it twice but you can go ahead a fall back a bit thanks

    I have been watching it for about ten minutes....

    I am about to stop tho'.......

    Again....

    It is right wing bullshit..........

    If it was a hoax then it failed.........

    Yeah you should stop, I think it's gonna go way over your head


    That ignorant shit cannot go over my head.......

    If you believe the contents of that video you are a moron.........

    So because the victims families tried to push for tighter school security.....

    They are a part of a government plot????

    FOH.....



    Men need images..... Lacking them they invent idols.



  • xxCivicxxxxCivicxx stew Posts: 6,927 ✭✭✭✭✭
    bambu wrote: »
    xxCivicxx wrote: »
    bambu wrote: »
    xxCivicxx wrote: »
    bambu wrote: »
    That video that was posted is garbage.....

    If the hoax was to implement gun control like your video suggests........

    Then it failed......

    I'm wondering why you're disparaging a video that you didn't even watch?

    You were already talking shit 10 minutes after I posted the vid, I don't know why you think your opinion is so important you had to post it twice but you can go ahead a fall back a bit thanks

    I have been watching it for about ten minutes....

    I am about to stop tho'.......

    Again....

    It is right wing bullshit..........

    If it was a hoax then it failed.........

    Yeah you should stop, I think it's gonna go way over your head


    That ignorant shit cannot go over my head.......

    If you believe the contents of that video you are a moron.........

    So because the victims families tried to push for tighter school security.....

    They are a part of a government plot????

    FOH.....


    Look at you already trying to confuse the discussion. Please stop posting in this thread and give other people a chance.

    You're right I'm a moron you win. Now keep it pushing thanks
    https://soundcloud.com/xcivicx

    Xbox Live: xCivicx
    PSN: Civicxx


    Russell-Wilson.jpg
    "Jay Electricity, PBS Mysteries
    In a lofty place tanglin' with Satan over history
    You can’t say shit to me, الحمد لله‎(Praise be to God)
    It’s strictly by faith that we made it this far..."

    RIP Chinx Drugz
  •   Colin$mackabi$h Colin$mackabi$h Smartass Snatch Money ave.Posts: 16,586 ✭✭✭✭✭
    I believe some ppl know how to look fear in the face and some ppl aint ready to do that yet....
    Powered by 9(0)'s sun.
    xxCivicxx
  • bambubambu *Earth & Water* Posts: 3,529 ✭✭✭✭✭
    Nigga you cant tell me where to post..........

    I am not stopping anyone from commenting.....

    No one gives 2 fucks about this made up bullshit......




    Men need images..... Lacking them they invent idols.



  • xxCivicxxxxCivicxx stew Posts: 6,927 ✭✭✭✭✭
    bambu wrote: »
    Nigga you cant tell me where to post..........

    I am not stopping anyone from commenting.....

    No one gives 2 fucks about this made up bullshit......

    //youtu.be/7TRuf7zV8nU


    Lol you're really really making me question your intelligence. Did you even watch the video you just posted? Because I did. Nothing was actually debunked in it, as you can see be either watching it or looking at the comments section

    Just a random person trying to get shine off of the original vid
    https://soundcloud.com/xcivicx

    Xbox Live: xCivicx
    PSN: Civicxx


    Russell-Wilson.jpg
    "Jay Electricity, PBS Mysteries
    In a lofty place tanglin' with Satan over history
    You can’t say shit to me, الحمد لله‎(Praise be to God)
    It’s strictly by faith that we made it this far..."

    RIP Chinx Drugz
  • bambubambu *Earth & Water* Posts: 3,529 ✭✭✭✭✭
    Question your own intelligence or the lack thereof.....

    The video I posted addresses the dash cam redaction.....

    & you cant even summarize or analyze the video for yourself.....

    dunce-cap.gif?w=224


    Men need images..... Lacking them they invent idols.



  • PlutarchPlutarch A Tribe Called Fresh Philly, PA, by way of Ca$hville, TNPosts: 3,239 ✭✭✭✭✭
    Man, I don't even know what to believe anymore.
    Olorun22bambuunspoken_respect
  • bambubambu *Earth & Water* Posts: 3,529 ✭✭✭✭✭
    Plutarch wrote: »
    Man, I don't even know what to believe anymore.

    As you should.....



    Men need images..... Lacking them they invent idols.



      Colin$mackabi$hPlutarch
  • willywankerwillywanker what?Posts: 787 ✭✭✭✭
    I believe they lied just like with 911 and ebola.
  • okaayokaay Posts: 1,268 ✭✭✭✭✭
    Maybe it's not the government but the NRA with the conspiracy derailment. They had just as much at stake if not more.



  • xxCivicxxxxCivicxx stew Posts: 6,927 ✭✭✭✭✭
    bambu wrote: »
    Question your own intelligence or the lack thereof.....

    The video I posted addresses the dash cam redaction.....

    & you cant even summarize or analyze the video for yourself.....

    dunce-cap.gif?w=224

    Ok you're right I can't you win I'm a dunce
    https://soundcloud.com/xcivicx

    Xbox Live: xCivicx
    PSN: Civicxx


    Russell-Wilson.jpg
    "Jay Electricity, PBS Mysteries
    In a lofty place tanglin' with Satan over history
    You can’t say shit to me, الحمد لله‎(Praise be to God)
    It’s strictly by faith that we made it this far..."

    RIP Chinx Drugz
Sign In or Register to comment.