What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Joyner Lucas: I'm Not Racist...Yall feeling it or nah?

Arya TsaddiqArya Tsaddiq ShalawamThe Daughter of BabylonPosts: 15,334 ✭✭✭✭✭
Heard this song this morning on the Rickey Smiley morning show. HeadKrack brought it up and I thought it was pretty good. Never really checked for dude before, but imma listen to more of his music now.

What yall think?

Powerful: Joyner Lucas - I'm Not Racist (Two Sides Of The Racial & Political Spectrum)



damnkpAP21Like WaterRevolver OcelotL3NUeastbay510atribecalledgabiSoloman_The_WiseKingFreemanHarlemThumzUpTonyDubbzblacktux

Replies

  • lion_heartlion_heart Posts: 1,498 ✭✭✭✭✭
    I fucks with it plus his album is dope too
    "I'm seeing it clearer
    Hating the picture in the mirror
    They claim we inferior
    So why the fuck these devils fear ya?"
    2pac

    "The United States has no choice but to attack Syria because Dictator Bashar al-Assad is killing his own people with chemical weapons. Before, he was just killing them with bullets. But if America cared about shooting people, we'd be invading Chicago."
    Stephen Colbert
    TheGOAT
  • TheGOATTheGOAT El Coyote unknownPosts: 15,916 ✭✭✭✭✭
    edited November 2017
    Omar from The Wire just posted this on IG

    Ppl in comments are loving it

    5 GrandKingFreeman
  • TheGOATTheGOAT El Coyote unknownPosts: 15,916 ✭✭✭✭✭
    Cosign his album being good.

    Real gritty & talented

    Lullabye my favorite track
    AP21
  • AP21AP21 Sion Posts: 17,743 ✭✭✭✭✭
    FLAMES!!!
    Zirconium
  • 5 Grand5 Grand Posts: 12,869 ✭✭✭✭✭
    TheGOAT wrote: »
    Omar from The Wire just posted this on IG

    Ppl in comments are loving it


    Yeah somebody posted it on my Facebook. At first I thought it was some redneck talking shit, then I saw the Black dude in the video and I started feeling it.
    l3q2V2OBfjNAWtrUc.gif






    808HiLife808
  • Revolver OcelotRevolver Ocelot Posts: 3,393 ✭✭✭✭✭
    Video simple but dope as shit.

    tumblr_obni9ewfq01ui45hlo1_400.gif
    #jpp
  • #jpp#jpp Posts: 546 ✭✭✭✭✭
    Video simple but dope as shit.


    Never heard this but damn this shit dope
  • Lou_CypherLou_Cypher Make Reasonable Choices. H. E. Double Hockey SticksPosts: 52,498 ✭✭✭✭✭
    Shit was dope.

    Joyner makes some of the most creative music ive ever heard. Honest as fuck too.
    onetoughmiracleqawshunMorganFreemanKingL3NU
  • englishdudeenglishdude Posts: 3,427 ✭✭✭✭✭
    Yea Joyner’s dope, @TheGOAT put me up on him with his thread.
    TheGOATRevolver Ocelot
  • CantBanTheSoulManCantBanTheSoulMan Posts: 272 ✭✭
    Damn I'm gonna start checking for dude.
  • DOPEdweebzDOPEdweebz What title? www.facebook.com/DOPEdweebzPosts: 29,364 Regulator
    Album was top 5 right or all you guys still sleeping?

    New AHH Battle Rap Forum
    http://community.allhiphop.com/categories/the-battle-rap-zone
    Karma es verdad.
    Nechesh358
  • AP21AP21 Sion Posts: 17,743 ✭✭✭✭✭
    Album was top 5 right or all you guys still sleeping?

    top 5 what??
    Lou_Cypher
  • DOPEdweebzDOPEdweebz What title? www.facebook.com/DOPEdweebzPosts: 29,364 Regulator
    AP21 wrote: »
    Album was top 5 right or all you guys still sleeping?

    top 5 what??

    This year

    New AHH Battle Rap Forum
    http://community.allhiphop.com/categories/the-battle-rap-zone
    Karma es verdad.
  • AP21AP21 Sion Posts: 17,743 ✭✭✭✭✭
    no brah...just no

    and this is from someone who listened to his album at least 5x with no skips

    its a VERY solid album, and probably his best project to date, but it dont hold a flame to Rapsody's album imo

    It's one of the more surprising albums of this year, and thats good for him tbh. But just b/c its not a top 5 project compared to all the other projects this year, isnt a slight at him. It was a very very very solid body of work

    me personally? I thought he had too much filler on the album, and thats excluding the skits (which i loved btw)

    but his production is still one of the weakest things about him as an artist. He has the personality, the wordplay, the flow, the bars, etc...but he gotta get better producers.
     i ro nyNechesh358
  • DOPEdweebzDOPEdweebz What title? www.facebook.com/DOPEdweebzPosts: 29,364 Regulator
    edited November 2017
    AP21 wrote: »
    no brah...just no

    and this is from someone who listened to his album at least 5x with no skips

    its a VERY solid album, and probably his best project to date, but it dont hold a flame to Rapsody's album imo

    It's one of the more surprising albums of this year, and thats good for him tbh. But just b/c its not a top 5 project compared to all the other projects this year, isnt a slight at him. It was a very very very solid body of work

    me personally? I thought he had too much filler on the album, and thats excluding the skits (which i loved btw)

    but his production is still one of the weakest things about him as an artist. He has the personality, the wordplay, the flow, the bars, etc...but he gotta get better producers.

    Jay
    Kendrick
    Cyphi
    Rick Ross
    Rapsody
    Big Krit
    Drake
    Joyner
    Vic Mensa

    In no order

    New AHH Battle Rap Forum
    http://community.allhiphop.com/categories/the-battle-rap-zone
    Karma es verdad.
  • AP21AP21 Sion Posts: 17,743 ✭✭✭✭✭
    thats a fair list ^^
  • Negro_CaesarNegro_Caesar Fuck Bitches Get Money Posts: 6,752 ✭✭✭✭✭
    AP21 wrote: »
    no brah...just no

    and this is from someone who listened to his album at least 5x with no skips

    its a VERY solid album, and probably his best project to date, but it dont hold a flame to Rapsody's album imo

    It's one of the more surprising albums of this year, and thats good for him tbh. But just b/c its not a top 5 project compared to all the other projects this year, isnt a slight at him. It was a very very very solid body of work

    me personally? I thought he had too much filler on the album, and thats excluding the skits (which i loved btw)

    but his production is still one of the weakest things about him as an artist. He has the personality, the wordplay, the flow, the bars, etc...but he gotta get better producers.

    Jay
    Kendrick
    Cyphi
    Rick Ross
    Rapsody
    Big Krit
    Drake
    Joyner
    Vic Mensa

    In no order

    Take away drake and u got something here
    TheGOATAggieLean.MorganFreemanKing
  •  i ro ny i ro ny Posts: 8,459 ✭✭✭✭✭


    nigga said cyphi
    IceManKamNechesh358Arya Tsaddiq
  • Cleveland7venty6Cleveland7venty6 Posts: 1,285 ✭✭✭✭✭
    I only listen to Rickey Smiley at 7:52am eastern time just to hear Black Tony.
    #jppT. Sanford
Sign In or Register to comment.