What's up everybody! Just a quick message. We will be relaunching AllHipHop.com with the goal of keeping the community front and center. I have worked with Jamal and select moderators, to make sure The Illl Community's needs are being addressed as we evolve. We are encouraging you to use the new platform.

We will NOT be closing the current community, but we will be porting user data over to the new system over time, so please get used to using the new community!

We will be working on it every single day until it's exactly what you want!

Please feel free to join now, test, as we are in beta:

https://www.allhiphop.com

Fashion Backwards..

CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense.Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
edited August 2011 in Fashion Forward
I said i was go do it in another thread..

said for now on when i travel im go take pics of niggas and how they dressin since Dro be tryin to clown my niggas out here on the West Coast..

im in Atlanta in two weeks i think.. AZ hopefully this weekend..
but before i even got a chance to pack i ran into some NY cats out here in LV..

so this how we doin it NY??

2ajdqhz.jpg
i forget what part of NY they from.. i was drinkin and half listenin when this dude's pa'tna was talkin to me..
but i knew it was some NY cats in the buildin cause at my lil honey comb hideout there's a juke box and Nore was playin every other fuckin song.. shit was annoying. hahahaha

but fo'real NY..
Phat Farm?!!?! hahahahahahahaha
qoztsi.jpg

to make this thread fun..
when u see some nigga in some whack shit take a pic.. and post so we can clown his ass...

Miltown jus post some recent pics of urself..
jus close the medicine cabinet (aint nobody tryin to know which strand of herpes u treatin) and wash the toothpaste spatter off the mirror so we can see what new purse u wearin clearly. bwahahahahahahaha

smh @ NY tho. hahahahahaha
TOO REAL for IC
#TEAMDRAGONSnSHIT
#TargGangyabish
«13456715

Replies

  • Miltown MarauderMiltown Marauder Posts: 2,881 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Nigga how the fuck are you still talkin shit with that same musty ass white tee? Bum ass dude stay takin pics at stores knowin he just trying to fill out apps lol
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,038 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Nigga how the fuck are you still talkin shit with that same musty ass white tee? Bum ass dude stay takin pics at stores knowin he just trying to fill out apps lol

    wwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *flav voice*
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    wwwwwwwwwwwwwwwooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *flav voice*

    lol nigga wow at ur response to that ill attempt of a joke..
    please dont gas this nigga.. and we wonder why the prices continue to rise.. u consumers wont cut back. hahahahahaha

    now Milton.. its alright if i call u Milton right.. sounds more gayer and fitting then Miltown..
    anyways.. try again nigga.. but i see that pic of me strollin down Rodeo jus stirs ur jelly beans.. every last pink and yellow one.. but come better.. broke jokes at me makes no sense what so ever...

    now.. post some pics.. so we can laugh at ur queer ass.. but please.. please keep the ones of u doin the splits to urself.. aint nobody tryin to see the tricks u learned at cheerleading camp. hahahahahahaha
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • Miltown MarauderMiltown Marauder Posts: 2,881 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Try again nigga.


    Since you like taking niggas' pictures on some hoe shit, let's look at this bullshit right here

    2vmak2f.jpg

    - Glasses and watch courtesy of Kohl's 15% off sale
    - Polo my ass, that's a Hanes 3 pack v-neck tee....matter a fact, who told fat niggas it was cool to rock v necks? And your collar dirty, you think I can't see the neck fat sweat?
    -Matter a fact, that's not even a v-neck! Dude stretched the shit out that white tee collar, I've never seen a v neck go in a oval shape lol This nigga a fraud
    -MATTER A FACT, isn't this the SAME white tee in every fuckin' pic you take? We know you positioning your arm like that so we don't see last week's underarm pit stain
    - Last but not least....this nigga rockin' a PAGER! No wonder you were on Rodeo, your a mall cop you CB wearing ass nigga
  • IceManKamIceManKam Hot bodies get Cold Shoulders Posts: 2,934 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    LMAO home boy was wearing a bike chain
  • DRODRO Posts: 9,943 ✭✭✭
    edited July 2011
    try again nigga.


    Since you like taking niggas' pictures on some hoe shit, let's look at this bullshit right here

    2vmak2f.jpg

    - glasses and watch courtesy of kohl's 15% off sale
    - polo my ass, that's a hanes 3 pack v-neck tee....matter a fact, who told fat niggas it was cool to rock v necks? And your collar dirty, you think i can't see the neck fat sweat?
    -matter a fact, that's not even a v-neck! Dude stretched the shit out that white tee collar, i've never seen a v neck go in a oval shape lol this nigga a fraud
    -matter a fact, isn't this the same white tee in every fuckin' pic you take? We know you positioning your arm like that so we don't see last week's underarm pit stain
    - last but not least....this nigga rockin' a pager! No wonder you were on rodeo, your a mall cop you cb wearing ass nigga




    man i aint gone lie.. I got tears in my eyes laughing at this shyt!

    You and cap are funny when yall going at each other, hahahahhaha

    said he got a pager! Hahahaha, ole mac 10 minus 3 lookin ass nigga, ahahahahhahaa

    say that nigga got a "make your own v" tshirt!!! Hahahaha..

    Yall crazy!
    29cl3xf.png
  • runningwolf1980runningwolf1980 Posts: 6,038 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Try again nigga.


    Since you like taking niggas' pictures on some hoe shit, let's look at this bullshit right here

    2vmak2f.jpg

    - Glasses and watch courtesy of Kohl's 15% off sale
    - Polo my ass, that's a Hanes 3 pack v-neck tee....matter a fact, who told fat niggas it was cool to rock v necks? And your collar dirty, you think I can't see the neck fat sweat?
    -Matter a fact, that's not even a v-neck! Dude stretched the shit out that white tee collar, I've never seen a v neck go in a oval shape lol This nigga a fraud
    -MATTER A FACT, isn't this the SAME white tee in every fuckin' pic you take? We know you positioning your arm like that so we don't see last week's underarm pit stain
    - Last but not least....this nigga rockin' a PAGER! No wonder you were on Rodeo, your a mall cop you CB wearing ass nigga

    i aint one to save a nigga but this was just pure bullshit....that fit is summertime fresh breh....
  • 6ft56ft5 Posts: 2,127 ✭✭
    edited July 2011
    That bum nigga ain't a reflection of N.Y. he's a reflection of bum niggas and we all know there's bum niggas everywhere! N.Y. Is one of the most relevant places in the U.S. When it comes to fashion that's why 5th ave has so many upscale designers flagship stores. I put on for my city!
  • Miltown MarauderMiltown Marauder Posts: 2,881 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    6ft5 wrote: »
    That bum nigga ain't a reflection of N.Y. he's a reflection of bum niggas and we all know there's bum niggas everywhere! N.Y. Is one of the most relevant places in the U.S. When it comes to fashion that's why 5th ave has so many upscale designers flagship stores. I put on for my city!

    For real, this dude undershirt is longer than his 1998 Phat Farm hand-me-down.
  • 6ft56ft5 Posts: 2,127 ✭✭
    edited July 2011
    I never wore phat farm and I'm from ny when hat shit was out I was rocking iceberg tees at 125$ a pop cog knits at 350+ I can't really speak on bum nigga shit cus that's not a reflection of me but when people put N.Y. as a whole in he conversation then that ridiculous.
  • king hassanking hassan south side somewherePosts: 22,737 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Don't nothing on that nigga fit, all his shit to big, what the fuck
  • king hassanking hassan south side somewherePosts: 22,737 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Try again nigga.


    Since you like taking niggas' pictures on some hoe shit, let's look at this bullshit right here

    2vmak2f.jpg

    - Glasses and watch courtesy of Kohl's 15% off sale
    - Polo my ass, that's a Hanes 3 pack v-neck tee....matter a fact, who told fat niggas it was cool to rock v necks? And your collar dirty, you think I can't see the neck fat sweat?
    -Matter a fact, that's not even a v-neck! Dude stretched the shit out that white tee collar, I've never seen a v neck go in a oval shape lol This nigga a fraud
    -MATTER A FACT, isn't this the SAME white tee in every fuckin' pic you take? We know you positioning your arm like that so we don't see last week's underarm pit stain
    - Last but not least....this nigga rockin' a PAGER! No wonder you were on Rodeo, your a mall cop you CB wearing ass nigga

    LMAO at Mall Cop
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Try again nigga.


    Since you like taking niggas' pictures on some hoe shit, let's look at this bullshit right here

    2vmak2f.jpg

    - Glasses and watch courtesy of Kohl's 15% off sale
    - Polo my ass, that's a Hanes 3 pack v-neck tee....matter a fact, who told fat niggas it was cool to rock v necks? And your collar dirty, you think I can't see the neck fat sweat?
    -Matter a fact, that's not even a v-neck! Dude stretched the shit out that white tee collar, I've never seen a v neck go in a oval shape lol This nigga a fraud
    -MATTER A FACT, isn't this the SAME white tee in every fuckin' pic you take? We know you positioning your arm like that so we don't see last week's underarm pit stain
    - Last but not least....this nigga rockin' a PAGER! No wonder you were on Rodeo, your a mall cop you CB wearing ass nigga

    hahahahahaha c'mo tinker bell.. i know ur spirit fingers can type up somethin better then that.. i did laugh at a couple joints though.. aint go front.. but i do find fags hilarious so... hahahahaha

    Kohl's.. ud have to hip me to where to even get that shit.. i never even heard of it..
    if it aint in Neimans or Saks i wouldnt know.. and i get my Polo's from Dillards..

    and nigga how dare u call me fat!!! nigga im HEALTHY! not havin herpes and takin meds will keep a nigga's weight up and hate down... as we all can see ur the opposite..

    but yeh.. poor pick of a pic u was tryin to clown somebody.. put that pic up next to any of urs with u in ur stand only bathroom and im shittin on u.. pun intended..

    and nah nigga.. er' pic i take aint in a white T.. i couldve swore i made a thread postin outfits.. not one was a T.. could be wrong.. would have to go back and check..
    but even if.. so what nigga.. i think ur the only nigga on the board who think those dress shirts with the ruffles down the chest is whats hot ..i mean what "poppin" out here.. i bet ur loafers got a heel on it nigga. hahahahaha

    now take yo switchin ass back to the drawin boards nigga.. and stop twistin ur neck and rollin ur eyes when u type.. i can see it all in ur post.. bet u smack ur teeth too! hahahaha

    but still.. lol @ the pager.. even though its a blackberry. hahahahahaha
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    6ft5 wrote: »
    That bum nigga ain't a reflection of N.Y. he's a reflection of bum niggas and we all know there's bum niggas everywhere! N.Y. Is one of the most relevant places in the U.S. When it comes to fashion that's why 5th ave has so many upscale designers flagship stores. I put on for my city!

    i know he isnt a direct reflection of NY...
    but he was reppin NY hard.. so i had to post and clown. hahahahaahahaha
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • DRODRO Posts: 9,943 ✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    lol
    cap does wear the same shit in every pic

    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shyt, young ice strikes! Hahahahaha
    29cl3xf.png
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    lol
    cap does wear the same shit in every pic

    nigga u have no credence to even post in the fashion forums..
    nigga u live in canada..

    come down to Vegas where its 110+ days 100 nights and see if ud still wear that pink bomber jacket nigga. hahahaaha
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shyt, young ice strikes! Hahahahaha

    Dro stoppit.. everything u own is Polo. lol
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    It was 39'C today (102.2 degrees Fahrenheit)

    And I dont wear the same shit everyday
    gotta switch it up

    buy some green shirts or summin

    post a fit.. i dare u!

    nigga im from Cali.. all we wear is white Ts..
    and every pic i post isnt with a white T.. find me 3..

    ill wait..

    as for Milton..
    Express Shorts
    Dope Couture Shirt
    AF1S

    j6t08g.jpg

    whats up with the shoes mayne?? bwahahahahahaahahahha
    didnt know AF1s came in yellow hen egg..
    when i use to cop mines.. they were egg white..
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    nigga young ice sayin switch it up.. like he catchin me in the same jeans $300+
    same shoes $500-$800..
    same glasses $300+
    same belts $400+ or somethin..

    nigga i bet u only got 3 pair of jeans.. none over $50.. dude.. quit postin in here.. seriously...
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    #swag!

    n716925320_5922401_3394532.jpg

    cap B smells

    my nigga they sellin them shits in the swampmeets...
    i know.. i take my jewelry to get cleaned there..

    now lets see them $40 jeans.. $30 dollar shoes now..

    and fucks up with that Nacho Libre mask? bwahahahahaa
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    I actually own close to 20 pairs of jeans

    ranging from 60-120

    i got 15 trues off top...
    u wanna go there??
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    we dont have swamp meats in canada
    wtf is that?

    open air markets then..
    iunno..
    they aint sellin that shit in department stores i know that much..

    oversized pro club gettin assaulted by an air brush aint swag my nigga..
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    Young-Ice wrote: »
    True religions are wack tho

    damn.. only u and the fag have audacity to say some shit like that..
    u tryin to tell us somethin bruh??

    hottest pair of jeans u own?? quickfast!
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
  • 6ft56ft5 Posts: 2,127 ✭✭
    edited July 2011
    Why you hurting these niggas feelings?
  • CapitalBCapitalB all these dollars.. no sense. Posts: 24,556 ✭✭✭✭✭
    edited July 2011
    6ft5 wrote: »
    Why you hurting these niggas feelings?

    hahahahahahaha i cant let a nigga who watches queer eye have the last say..
    and no canadian with glitter and rhinestones on his shirt try and clown..

    how'd that make me look??
    TOO REAL for IC
    #TEAMDRAGONSnSHIT
    #TargGangyabish
«13456715
Sign In or Register to comment.